.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزانه ۷۳۰ هزار مترمکعب آب شهری در مازندران مصرف می شود
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه مصرف روزانه آب در شهرها به ۷۳۰ هزار مترمکعب رسیده است، از افزایش حدود ۴۰ درصدی مصرف آب در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  مجید عبدالهی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مقایسه میزان مصرف آب گفت: در ۲۴ روز منتهی به آخر سال ۹۷ میزان مصرف آب در شهرهای مازندران ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مکعب و در روستاها ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار متر مکعب بوده است اما این آمار در مدت مشابه سالجاری در شهرهای استان به بیش از ۱۷ میلیون و ۵۲۰ هزار متر مکعب و در روستاها به ۷ میلیون و ۴۸۰ هزار متر مکعب رسیده است.

 

عبدالهی ادامه داد: بررسی‌ها بیانگر مصرف روزانه ۷۳۰ هزار متر مکعب آب در شهرها و ۳۱۰ هزار متر مکعب در روستاهاست که بر این اساس مصرف آب ۳۵ الی ۴۰ درصد افزایش یافته است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، تأمین آب مورد نیاز مردم در شرایط کنونی در راستای کمک به حفظ و ارتقای سلامت جامعه را دغدغه اصلی خود و نیروهای شرکت بیان کرد و افزود: با تمام وجود همه تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا آب، به عنوان اولویت اول مردم به شکل کاملاً پایدار برقرار باشد و مردم در این زمینه با چالشی مواجه نشوند، لیکن با توجه به افزایش مصرف آب در هفته‌های اخیر، افت فشار و احتمال قطعی برنامه ریزی نشده به دلیل شکستگی و یا موارد دیگر طبیعی است.

 

وی افزود: از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم با مدیریت مصرف از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند همانند قطعی و افت فشار جلوگیری کنند تا نیاز اساسی این روزهای همه ما به شکل کاملاً پایدار و مستمر برقرار باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.